Avowed є великомасштабною одиночною RPG з виглядом від першої особи – такою ми її знаємо зараз. Однак спочатку в Obsidian задумували створити кооперативну рольову пригоду. Цю інформацію озвучили у заключній частині документального фільму про студію.
«Одне з питань, яке я активно продавлював, полягало в тому, що Avowed буде мультиплеєрним. Це переконання було зі мною протягом тривалого часу», - поділився генеральний директор Obsidian Фергюс Уркхарт (Feargus Urquhart). Нагадаємо, на той момент студія ще не належала Microsoft, тому команда намагалася залучити кошти на розробку. У Obsidian вважали, що упор на кооператив в Avowed повинен зацікавити потенційних видавців.
Фергюс Уркхарт
Пізніше керівник визнав, що наголошувати на кооперативі було помилкою. Глава розробки Джастін Брітч (Justin Britch) додав, мовляв, зрушення у бік мультиплеєрної складової йшло урозріз із уже виконаною роботою. Фахівцям довелося змінювати підхід до написання діалогів, створення квестів та інше.
Через якийсь час у Obsidian усвідомили, що вони зовсім не займаються речами, які виходять у них найкраще. «Нам довелося перебудувати проект та змінити фокус. Ми хотіли переконатися, що у нас виходить гра від Obsidian, а не щось інше», – пояснив Брітч. Вертикальний зріз для одиночної Avowed був готовий вже через 8 місяців.
У цьому тайтлі девелопери хочуть витримати баланс між запозиченням хороших ідей з Pillars of Eternity, ще однієї RPG від Obsidian, і створенням нового продукту, до якого зможе підступитися ширша аудиторія. В Avowed команда зосередилася на унікальному контенті, глибоких системах та сильній розповіді, яка, у свою чергу, підсвічує персонажів, суспільства та фракції. «Думаю, Avowed - це природне продовження всього того, що нас хвилює як