Ходить безліч жартів про формулу ігор Ubisoft — найчастіше користувачі сміються над всюдисущими вишками. Однак команда Ubisoft Massive вирішила порушити правило ігробудівництва, яке зміцнилося в студії, тож у прийдешній Star Wars Outlaws відкривати карту доведеться в інший спосіб.
Про це розповів журналіст Game Informer Брайан Ши (Brian Shea) з посиланням на креативного директора Outlaws Джуліана Геріті (Julian Gerighty). «Я безпосередньо запитав у творчого директора про вишки, на які потрібно підніматися у відкритому світі, щоб розблокувати карту. Він сказав, що такого в грі немає», — написав Ши в екс-твіттері.
Раніше креативний директор розповідав, що в Outlaws студія постаралася забезпечити максимальну свободу дій. Наприклад, одну й ту саму місію можна виконати різними способами. Стосується це і переміщення планетами, але трохи меншою мірою — головна героїня Кей Весс може подорожувати на своїх двох або на спідері, але літати над поверхнею на космольоті не вийде. Розробники виділили спеціальні місця для зльоту і посадки легкого транспортника Кей.
У Star Wars Outlaws передбачені битви у відкритому космосі, але самостійно пролетіти весь шлях від однієї планети до іншої не вийде. Замість цього на геймерів чекає система зі стрибками в гіперпросторі. Охочі покерувати космічним кораблем зможуть відвести душу на орбітах. За словами Джуліана Геріті, девелопери максимально наповнили простір навколо небесних тіл точками інтересу, позбавивши користувачів необхідності борознити неосяжну порожнечу.