Раніше розробники з Volition оголосили про закриття студії в рамках реструктуризації активів холдингу Embracer Group. Команда присвятила іграм 30 років і вирішила опублікувати розгорнуте прощання з фанатами.
У своєму відкритому листі екс-співробітники студії озираються на свій минулий досвід. Volition запустила серію Descent і здивувала індустрію руйнуванням в Red Faction Guerrilla. Часто гравці запам'ятовували самі ігри, а не назву студії, тому деякі з подивом зазначали, що Saints Row та Summoner зробила одна й та сама компанія.
Ще екс-співробітники подякували своїм колегам, які стали їм сім'єю. Колектив завжди хотів робити унікальні ігри, які інші не могли створити. Звичайно, розробники подякували і фанатам.
Volition
Студія розпочала свій шлях з успішної серії шутерів Descent. Тоді команда ще мала назву Parallax Software. У «нульових» студія дала індустрії серію екшен-RPG Summoner. Потім з'явився шутер Red Faction. У 2006 у стартову лінійку консолі Xbox 360 увійшла перша гра титульної франшизи команди - Saints Row. Піком творчості студії Volition можна назвати Saints Row: The Third, яка вийшла у 2011 році та отримала визнання критиків. Наступні проекти команди Saints Row IV, Agents of Mayhem та нещодавній перезапуск Saints Row (2022) преса та гравці прийняли вже набагато гірше.