Напередодні експерти Digital Foundry опублікували два матеріали, пов'язані зі Starfield на ПК. Команда не лише склала більш детальний розбір комп'ютерної версії, а й протестувала космічну RPG на системі з характеристиками Xbox Series X, щоб перевірити, чи потягла б консоль режим з підвищеним числом кадрів на секунду. Також з'явилися відомості про термін випуску інструментарію для модів.
Нагадаємо, Bethesda обмежила фреймрейт Starfield на консолях до 30 fps, так як розробники «надали перевагу стабільності». Після свого експерименту в DF дійшли висновку, що студія не дарма позбавила гру режиму продуктивності з підвищеним числом кадрів за секунду — фреймрейт сягає 60 fps тільки в замкнутих просторах.
Щоб відтворити Xbox Series X у тілі ПК максимально близько, експерти зібрали наступного Франкенштейна:
У Digital Foundry впевнені, що Xbox Series X вистачить ресурсів, щоб малювати Starfield як мінімум в 40 fps майже за будь-яких умов. Тому Bethesda могла б організувати відповідний режим, що підходить для екранів із підтримкою 120 Гц та змінної частоти оновлення. Також фахівці назвали обмеження в 30 fps правильним рішенням – це справді забезпечило грі величезного масштабу стабільну продуктивність.
На думку фахівця DF Алекса Батталія (Alex Battaglia), найкраще грати в Starfield саме на ПК. Все завдяки вищій продуктивності та величезній кількості модів, яка встигла наклепати спільнота. Однак мінуси у цієї версії все ж таки знайшлися.
Батталія вважає, що Starfield вдалося уникнути поширених болячок, які переслідують ПК-версії ігор останнім часом. Однак попереду у девелоперів багато роботи: варто покращити меню налаштувань графіки, впровадити базові функції, яких бракує, і офіційно подружити тайтл з DLSS і XeSS. Фахівець