300 співробітників ZeniMax Media (до якої входить і Bethesda Game Studios — обидві належать Microsoft ) з американського Меріленду запустили голосування про створення профспілки у своїй компанії. Співробітники відділу якості зробили це після того, як у студії Activision Blizzard в Олбані їхні колеги проголосували з рахунком 14:0 за створення об'єднання із захисту прав трудящих.
Кореспонденти New York Times поговорили з трьома тестувальниками про умови роботи у ZeniMax Media. Вікторія Банос (Victoria Banos) вже понад чотири роки працює в Меріленді над The Elder Scrolls Online і регулярно стикається з переробками: зміни по 10 годин, іноді кілька годин по суботах часом тижнями поспіль, щоб досягти відмінної якості гри перед релізом.
За її словами, понаднормовий час нещодавно зробили добровільним, але багато хто продовжує відчувати тиск від необхідності працювати. Дівчина підрахувала, що з її погодинною оплатою $25,5 вона недоотримує десятки тисяч доларів, які їй могли б платити в IT-компанії або банку за таку ж роботу.
Колеги підтримали слова Банос про кранчі та сказали, що ідея про роботу, під час якої потрібно грати в ігри, дозволяє розробниками економити на праці тестувальників. Однак насправді отупляючий процес багаторазового тестування певних дій, щоб викликати баг, сильно відрізняється від гри для розваги.
Ще співробітники хотіли б частіше працювати на віддаленні і більш чесний принцип розподілу додаткового навчання та просування кар'єрними сходами. Андрес Васкес (Andrés Vázquez), який працює вже сім років у студії в районі Далласа, поскаржився, що його не підвищують до старшого тестувальника, хоча колеги, які прийшли разом з ним у компанію, вже були підвищені. За його словами, менеджери та відділ кадрів відповідають