Маркетингова кампанія представила The Callisto Protocol як хорор нового рівня з приголомшливою атмосферою і високою якістю графіки. Однак реліз у гри зовсім не задався — геймери заплювали її технічний стан, а критики виставили далеко не такі оцінки, на які розраховували девелопери та інвестори. За словами керівника проєкту Глена Скофілда (Glen Schofield), все склалося б інакше, якби не поспіх.
Нагадаємо, гейм-дизайнер залишив засновану ним же Striking Distance восени 2023-го. Зробив він це добровільно на тлі невдачі The Callisto Protocol.
Нижче — головне з інтерв'ю з Деном Алленом (Dan Allen), автором YouTube-каналу Dan Allen Gaming.
The Callisto Protocol вийшла 2 грудня 2022-го на ПК, PlayStation і Xbox. Щоб виправити баги і проблеми з продуктивністю, Striking Distance викотила вагон патчів. Пізніше хорор обзавівся доповненнями і прописався в передплатних сервісах. У Steam у проєкту до сих пір змішані відгуки (65 % позитивних).