Пам'ятаєте, що The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom могла вийти ще минулого року? У березні 2022-го реліз гри відклали до весни 2023-го. В інтерв'ю The Washington Post продюсер франшизи Ейдзі Аонума (Eiji Aonuma) зізнався, що усі додаткові місяці команда полірувала проект.
За словами Аонуми, перенесення було необхідне, щоб усі аспекти гри «на 100% відповідали стандартам» компанії. Але насправді «Сльози королівства» були практично готові вже в березні 2022-го, уточнив журналіст The Washington Post Джин Парк (Gene Park), який розмовляв із продюсером «Зельди». «Останній рік виробництва присвятили відшліфовці фізики, щоб вона працювала так, як потрібно», - написав Парк, пославшись на слова Аонуми.
Продюсер поділився ще однією цікавою деталлю: як виявилося, Nintendo спочатку не планувала садити Аонуму перед камерою, щоб він розповідав про геймплейні особливості Tears of the Kingdom. Справа в тому, що лютневий трейлер нової «Зельди» публіка зустріла без особливого ентузіазму, тому команда насторожилася. «Люди не зовсім зрозуміли, як працюють ігрові механіки, і в чому саме полягає веселість», - пояснив керівник. Тому через кілька тижнів студія опублікувала детальний аналіз нових елементів.
До слова про ігрові механіки. Якщо вірити гейм-директору Хідемаро Фудзібаясі (Hidemaro Fujibayashi), на початку виробництва нової The Legend of Zelda девелопери зосередилися саме на геймплеї. Сюжетом займалися вже згодом, коли всі ігрові механіки затвердили. Ейдзі Аонума сподівається, що після знайомства з Tears of the Kingdom люди стануть творчіше підходити до вирішення завдань не тільки в інтерактивних розвагах, а й у житті.
Також 60-річний продюсер розповів, що іноді ловить себе на думці, мовляв, він стає застарий для професії. Якщо