Після того як студія Arrowhead вирішила проблеми з місткістю серверів Helldivers 2, у розробників з'явився час на бесіди з журналістами. Лідер команди Йохан Пайлстедт (Johan Pilestedt) розповів виданню PC Gamer, як для гри опрацьовуються глобальні події і не тільки.
В Arrowhead працює безліч фанатів настільної рольової гри Dungeons & Dragons, що чітко простежується ще з часів Magicka. Працюючи над сиквелом Helldivers, девелопери думали над тим, як можна поліпшити глобальну Галактичну війну. Їм хотілося відтворити досвід і принципи оповідання настільних рольових ігор, але не в масштабі малої групи пригодників, а мільйона геймерів.
Джоел відповідає за розвиток Галактичної війни. Він ставить цілі перед ігровою спільнотою, а також продумує, як би ворожі фракції відреагували на дії гравців. Як справжній GM він старається заради яскравої історії, тому допомагає як гравцям, так і противникам.
Нещодавні випадкові появи у грі мехів та джипів також пов'язують із витівками «гейм майстра». У ролику є записи з 4 хвилини з геймплеєм нової техніки, яка наразі не додана для загального користування.
Також саме Джоел дав усім гравцям на 24 години доступ до стратагемів із запальними мінами після того, як спільнота виконала перший глобальний наказ і захопила першу партію планет Термінідів. За логікою GM'а, командування хотіло б замінувати якомога більше простору, щоб підготуватися до контр-атаки противника.
Як згадували співробітники Arrowhead і в інших інтерв'ю, можливості «гейм майстра» не обмежуються глобальними наказами і нагородами. Джоел може вручну або за допомогою внутрішніх інструментів студії «підкрутити» параметри будь-якої конкретної операції. Ось кілька прикладів: