Комітет, який представляє китайську ігрову індустрію, доповів, що у країні вирішили проблему ігрової залежності серед молоді. 75% гравців молодших 18 років стали грати менше трьох годин на тиждень.
Агентство Reuters послалося на звіт організації. Ефект справив прийняту у серпні 2021 року відповідну заборону. Втручання було необхідно, щоби припинити зростання залежності від «духовного опіуму», як його назвали в документі. Також регулювання уповільнило процес допуску проекту до релізу у країні, нагадали журналісти.
Комітет назвав отримане досягнення «чудовими результатами». За це він подякував зусиллям компаній Tencent, NetEase та Perfect World, які обмежили доступ до своїх онлайн-проектів школярам, зобов'язаним повідомляти свої справжні імена та номер телефону.
У травні неповнолітнім китайцям заборонили проводити стріми та донатити блогерам без дозволу дорослих. До того ж, трансляції дозволили дивитися лише до 22:00.