Журнал Edge взяв інтерв'ю у розробників Dragon Age: The Veilguard. Розповідаємо, якими подробицями вони поділилися.
У The Veilguard гравці відвідають найбільше місто Тедаса — Мінратос, столицю Тевінтера. За словами гейм-директора Корін Буше (Corinne Busche), ігровий вигляд міста багато в чому продиктований однією реплікою з Inquisition
Арт-директор The Veilguard Метт Роудс (Matt Rhodes) додав, що BioWare планувала Мінратос так, щоб у користувача перед очима завжди були орієнтири. Крім того, столиця Тевінтера простягається на значну висоту — у будь-якій точці міста ви побачите що-небудь і вгорі, і внизу.
Лутер-шутер Anthem - один із найгірших релізів в історії BioWare. Гра запустилася 2019 року і отримала прохолодний прийом. У 2020-му автори затіяли ґрунтовну переробку екшену, а у 2021-му видавництво Electronic Arts махнуло рукою і поховало Anthem.
У бесіді з Edge творчий керівник The Veilguard Джон Еплер (John Epler) визнав, що студія, яка славилася рольовими іграми, марно переключилася на кооперативний бойовик:
У всіх Dragon Age, що вийшли , можна керувати не тільки головним героєм, а й його однопартійцями. У The Veilguard ж іграбельним буде тільки Рук. Гейм-директор Корін Буше запевнила, що користувач не занудьгує і з одним керованим персонажем:
До того ж BioWare хотіла зробити соратників повноцінними особистостями, які діють тільки з власної волі, зауважила Буше.
Зміни в бойовій системі можуть засмутити відданих фанатів серії, але, як стверджує розробниця, плей-тести The Veilguard проходять успішно:
Dragon Age: The Veilguard стартує восени на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series.