У міру того як нейромережі набирають популярність, фахівці і найпростіші користувачі все частіше обговорюють етичність використання нейромереж у творчості. Схоже, Valve теж почала вибудовувати своє ставлення до ШІ.
Якщо вірити редитору potterharry97, компанія не пропустила його гру в Steam, тому що виявила в ній згенеровані нейромережею ассети. У листі Valve, що супроводжує відмову, підкреслила, що не готова давати зелене світло проектам з матеріалами від ШІ, які явно ґрунтуються на контенті, захищеному авторським правом. Однак якщо творець тайтла зможе довести, що має право на інтелектуальну власність, на якій навчалася нейромережа, то Valve схвалить заявку.
Розробник вручну обробив асети, щоб їхнє ШІ-походження не так кидалося в очі. Але компанія знову відповіла відмовою.
potterharry97
Як приклад схваленої Valve гри з матеріалами від нейромереж можна навести симулятор побачень This Girl Does Not Exist. Як свідчить його опис, все у проекті, включаючи сюжет, озвучку, персонажів та інше, було створено із застосуванням штучного інтелекту.
Пояснимо, Valve могла почати уважніше ставитися до проектів із контентом від ШІ, тому що все частіше трапляються випадки неправомірного використання чужих робіт для навчання ШІ. Наприклад, у січні 2023-го троє художників подали до суду на авторів нейромереж Midjourney та Stable Diffusion. За словами позивачів, організації тренували ШІ, згодовуючи їм мільярди чужих зображень без попиту.