Глава Sonic Team Такасі Іідзука (Takashi Iizuka) поспілкувався з Eurogamer про Sonic Frontiers. У розмові він уточнив, чому команда рушила у бік відкритої зони, і в чому привабливість нової системи. Також з'явилися нові скріншоти.
Нагадаємо, відкритою зоною Sonic Team називає відкритий світ, поділений на етапи, немов рівні у класичних іграх про Соніка. За словами Іідзукі, мета відкритої зони — дати геймерам свободу дій.
Скрытое содержимое
Скрытое содержимое
Скрытое содержимое
Керівник пояснив, що суть будь-якої гри – це її найкращі геймплейні особливості. Проекти про швидкий їжачок радують користувачів швидким пересуванням по рівнях, тому в Sonic Frontiers даному аспекту приділили особливу увагу. Однак просто носитися по локаціях може бути нудно. Щоб такого не відбувалося, фахівці забезпечують проект деталями, які підтримують відчуття задоволення від гри. Наприклад, вибудовуючи маршрути особливим чином.
Sonic Frontiers не веде користувача за руку. Натомість перед ним відкривається щось подібне до ігрового майданчика, де можна бігати, стрибати і займатися платформінгом. Проект лише позначає головну мету знайти смарагди Хаосу. Після виконання завдання у поточній зоні відкривається портал у наступну — з іншим дизайном та противниками.