Індустрія поступово перебирається в епоху Unreal Engine 5 – розробники все частіше випускають ігри на останньому поколінні двигуна від Epic Games. Один із авторів Digital Foundry вирішив вивчити кілька ігор на UE5 та подивитися, як змінилася технічна частина порівняно з UE4.
Спостереження проводив Алекс Батталія (Alex Battaglia). В якості тестових зразків він взяв Immortals of Aveum, демо Jusant, демо RoboCop: Rogue City, Remnant 2, Fort Solis, демо The Talos Principle , Layers of Fear і Desordre - всі вони працюють на Unreal Engine 5. Ігри запускали на RTX 4090 та i9-12900K.
Ось до яких висновків дійшов Батталія:
Результати дослідження за версією Батталії такі: Unreal Engine 5 видає чудову картинку, але зараз страждає від поганої спадщини Unreal Engine 4 — зокрема, запинок при компіляції шейдерів і переміщення світом. Проте загалом UE5 «рухається у правильному напрямку».