Трасування шляху стало ексклюзивною особливістю ПК-версії Alan Wake II, яка зробила і без того вражаючу гру ще кращою. Експерт Digital Foundry Алекс Батталія (Alex Battaglia) по кісточках розібрав цю та інші технології у сіквелі, а також поділився оптимальними налаштуваннями графіки.
Варіант тіні зліва порушує закони фізики.
Рейтрейсинг дозволяє комбінувати м'які та чіткі тіні.
Трасування шляху вимкнено.
…і включено.
Без трасування шляху диван виглядає шорсткішим — все через шум.
Тут видно, як світло від ліхтарика на підлозі трохи освітлює ту частину конуса, яка захована від прямого променя. Без трасування цей ефект відсутній.
Трасування шляху не допомогло вирішити проблему з столом і стільцем, що «парять у повітрі».
Алекс Батталія
RTX 3080 і RTX 4070
Загальні оптимальні налаштування (на додаток до зазначених вище або взагалі без рейтрейсингу)
На думку Батталії, рівень графіки в Alan Wake II - це тільки початок шляху, мовляв, у майбутньому ігри будуть виглядати ще мальовничішими. Незважаючи на перелічені недоліки, AWII все одно виглядає приголомшливо. З таким рівнем опрацювання деталей хочеться розглянути їх усі. Тому особливо експерту не вистачало фоторежиму – його додадуть у майбутньому. Щоб знімати футажі в сиквелі, Алексу довелося використовувати інше програмне забезпечення.