Творчий керівник Remedy Сем Лейк (Sam Lake) подякував гравцям, які підтримують актуальність фанатської «віки» за франшизою Alan Wake. Ці дані стали в нагоді їм в час розробки сіквела.
Лейк розповів про цей час подкасту, який він відвідав разом з гейм-директором Кайлом Роулі (Kyle Rowley). Коли розробникам потрібно було згадати якісь деталі з оригінальною грою, вони могли швидко підглянути у фанатські матеріали.
Звичайно, вся робота над Alan Wake II не могла бути побудована таким чином. Роулі зазначив, що в Remedy є ціла команда наративних дизайнерів, окрім сценаристів. Саме на плечі «наративників» покладено обов'язок із ведення внутрішньої документації, де зафіксовано всі перипетії сюжету та деталі.
На цю новину несподівано відреагував співробітник Ubisoft Massive Палле Хоффштейн (Palle Hoffstein). Розробник підтвердив, що багато девелоперів користуються фанатськими «віками» за своїми іграм — їм зручніше вбити питання в пошуковику браузера, ніж піднімати внутрішні документи.