Одна з причин високих системних вимог Alan Wake II - шейдери мешей, які офіційно підтримуються лише на відеокартах рівня RTX 20 або новіші. Як показують перші тести, гра таки запускається на відеокартах без цих шейдерів, проте грати в такому вигляді досить боляче.
Один із перших тестів на старих відеокартах опублікував Деніел Оуен (Daniel Owen). Ось що він розповідає:
Спільними враженнями від ПК-версії також поділився Алекс Батталія (Alex Battaglia) з Digital Foundry. За його словами, в Alan Wake II добре масштабовані налаштування, а RTX 3070 на параметрах рівня PS5 видає на 50% кращу продуктивність, ніж консоль від Sony. Тобто, незважаючи на високі вимоги, Alan Wake II таки розпоряджається ресурсами ПК відносно грамотно.
Крім того, налаштування в грі — це набори з різних налаштувань, а не просте загальне значення на всіх параметрах: наприклад, деякі параметри на середньому «пресеті» автоматично ставляться на високі і дуже високі значення.