В рамках виставки PAX West Larian Studios вдарилася в ностальгію та розповіла ще більше цікавого про розробку Baldur's Gate III. Наприклад, фахівці нишпорили по форумах у пошуках правил, які любителі Dungeons & Dragons придумали собі самі.
Як пояснили голова студії Свен Вінке (Swen Vincke) та дизайн-директор Нік Печенін (Nick Pechenin), переглядати правила було не так і просто: «Ми буквально прочісували форуми, щоб знайти правила, які вигадали самі гравці. Наприклад, правило, що забороняє кастувати в один хід заклинання, що вимагає дії, та бонусне заклинання». Також директор студії згадав, що на ранньому етапі розробки девелопери експериментували з власними варіантами правил. Проте спільноті вони не сподобалися, тож до релізної версії гри відсебеньки не дожили.
Діалоги теж могли виглядати інакше — вони б нагадували рішення від Bethesda. У свій час Larian задумалася над тим, щоб перенести діалоги у формат із видом від першої особи. «Ми спробували так зробити, але від ідеї швидко відмовилися», — поділився Вінке. На його думку, створювати кат-сцени для Baldur's Gate III було найскладнішим у рамках усього процесу розробки.
Свен Вінке
Нагадаємо, вже цього тижня має вийти великий сьомий патч для Baldur's Gate III. Про це керівник Larian розповів на тій самій виставці PAX West.