Сценарист Larian Бодлер Велч (Baudelaire Welch) займалися сюжетною лінією Темної Спокуси, а також брали участь у розробці Baldur's Gate III. Уелч долучилися до розробки досить пізно — восени 2020-го. Тоді вже був готовий великий шматок гри, але деякі романи (включно з Хальсіном) ще не продумали до кінця. Як каже Велч, спершу в Larian не мали конкретних планів на кохання з Хальсіном.
Проте Уелч є активним учасником тієї частини спільноти, де обожнюють писати фанфіки. У Велч є власний досвід у цьому плані: до роботи в Larian майбутня сценаристка Baldur's Gate III уже вигадувала власні історії про Астаріона. Те, що Уелч були глибоко занурені в цей прошарок аудиторії гри, стало однією з причин, чому їх найняли в Larian.
Завдяки своєму зв'язку з письменниками фанфіків, Уелч знали, що ця частина спільноти мріяла побачити Гальсіна в романтичному типажі «татуся». Larian визнала цей інтерес і почала розвивати персонажа в цьому напрямку.
Бодлер Велч
На думку Уелч, сцена з ведмедем так вистрілила, бо вона здається чимось на кшталт «шитпосту», дурнуватого жарту з дна вашого маленького сервера в Discord. Але тут велика компанія бере цей жарт і втілює його всерйоз — до бурхливої радості спільноти письменників фанфіків.
«Романи — одна з найдовготриваліших речей у фанатській спільноті, яку ви створюєте. Люди писатимуть фанфіки про хороші романи роками», — каже Уелч. Крім того, міцна спільнота фанфіків краще утримує жіночу аудиторію та аудиторію серед гравців нетрадиційної орієнтації, запевняє Велч.