Eidos-Montréal під час роботи над Marvel's Guardians of the Galaxy хотіла показати своє бачення персонажів із коміксів. На перших нарисах єнот Ракета (хоча він стверджує, що не є єнотом) виглядав як прямоходяча тварина людських розмірів.
Від таких концептів у Marvel жахнулися, розповів Edge арт-директор гри Бруно Готьє-Леблан (Bruno Gauthier-Leblanc). Вижимання з інтерв'ю навів портал GamesRadar+.
Бруно Готьє-Леблан
Радикальну зміну образів знайомих героїв розробник пояснив тим, що хотів відійти від впливу Marvel, щоб уникнути копіювання образів, що набили оскому. У своїй роботі митець спирався на 80-ті та 90-ті — «прості форми з барвистими візерунками».
Було б цікаво поспостерігати, як товстий Дракс намагається кинути величезного Ракету.
До другого показу студії вдалося дійти згоди з правовласниками. Проблемою залишався лише дизайн Гомори.
Бруно Готьє-Леблан
Раніше засновник та колишній генеральний менеджер Eidos-Montréal Стефан Д'Астус (Stephane D'Astous) розповів свою версію причин фінансового провалу Marvel's Guardians of the Galaxy та інших останніх ігор студії. Він наголошує на популярності супергероїки, але вважає, що вона починає набридати.