NVIDIA наочно продемонструвала, як її нові технології змінять картинку Cyberpunk 2077 з виходом патча 2.0. Гравці зможуть побачити всю потужність DLSS 3.5, реконструкції променів та повного рейтресингу.
У статті на сайті компанії сказано, що розробники з CD Projekt RED отримали доступ до нового безкоштовного інструменту NVIDIA RTX Direct Illumination (RTXDI). Він дозволяє краще працювати з джерелами світла у сценах та налаштовувати трасування променів. Тепер кожна вивіска, неоновий банер, вуличний ліхтар та автомобільна фара працюватимуть з урахуванням рейтресингу. Завдяки RTXDI у сцені можна створити тисячі джерел світла одночасно.
Всі ефекти разом зшиває повне трасування променів. Алгоритми не обробляють окремо світло чи відбиття. У режимі Ray Tracing: Overdrive Mode рейтресинг бере участь як у глобальному освітленні, так і у створенні тіней і відображень одночасно, роблячи їх більш реалістичними. Тепер у калюжі можна розглянути всі деталі на відображенні поруч будівлі, що стоїть.
Ці графічні надмірності вимагають дуже багато ресурсів від ПК. Але інженери NVIDIA знайшли рішення, прокачавши свій апскейлер. З увімкненим DLSS 3.5 гравці побачать приріст продуктивності в кілька разів навіть з найбільшими налаштуваннями графіки. Картинка при цьому не зіпсується, а стане ще чіткіше завдяки новій технології — реконструкції променів (Ray Reconstruction).
Чіткий контур світла фар та відбиття світла на відбійнику.
Відображення тепер деталізовані як ніколи.
У NVIDIA відзначають, що весь потенціал оновлених технологій розкривається на відеокартах серії GeForce RTX 40, але відчутну різницю відчують і власники RTX 20 і 30. Для них, як і раніше, залишається недоступною технологія генерації кадрів, але реконструкція променів