Напередодні співтовариство розробників приголомшило звістку про оновлену бізнес-модель Unity. Компанія зібралася запровадити умови, які, як вважають девелопери, можуть їх розорити. Дехто навіть погрожує зняти свої твори з продажу. Після шквалу критики Unity поспішила порозумітися.
Нагадаємо, автори движка розповіли, що в січні 2024-го вводиться новий збір — командам доведеться платити Unity за кожну установку тайтла. Спочатку представники компанії заявили, що повторні установки вважатимуться за окрему дію. Однак тепер президент Unity Create Марк Віттен (Marc Whitten) повідомив виданню Axios, що стягуватимуть плату лише за найпершу установку.
На думку керівника, це має розвіяти побоювання через можливе «бомбардування установками», коли розлючений користувач може кілька разів видаляти та встановлювати тайтл, щоб покарати девелоперів. Однак, якщо геймер встановить куплену гру не тільки на ПК, але й на інший пристрій (наприклад, Steam Deck), то за це студіям доведеться платити. Не потрібно переказувати кошти Unity за демоверсії з проектами в ранньому доступі. Але тут також є умова: пробник не повинен входити до складу повної гри. Також нова політика не торкнеться проектів, які беруть участь у благодійних зборах.
Окремо Віттен виділив тривоги розробників з приводу Game Pass та інших підписних сервісів. Якщо вірити президенту, у цих випадках витрати ляжуть не плечі девелоперів, а на дистриб'юторів на кшталт Microsoft. Лише 10% від усіх користувачів двигуна будуть змушені оплачувати будь-які збори, вважає керівник, посилаючись на порогові значення, які ігри повинні подолати.
Цьому твердженню вторить пост із екс-твіттера Unity. Він говорить, що сьогодні велика частка розробників не платить за використання двигуна — на них нова