Схоже, хвиля критики та протест розробників все-таки вплинули на Unity. Компанія опублікувала запис із вибаченням. Той же пост свідчить, що оголошені раніше зміни будуть переглянуті — мова про збір, який девелопери ігор на Unity повинні будуть платити за кожну установку своїх тайтлів.
Unity підкреслила, що знає про невдоволення спільноти, і вибачилася за те, що трапилося:
Багато користувачів вважають, що Unity має лише один шлях до відступу — скасування Runtime Fee. Мовляв, тільки так компанія зможе хоч якось відновити свою репутацію в очах розробників. Втім, для деяких навіть такий крок не змінить ситуацію, оскільки довіра до Unity втрачена.
Інші ж зачепилися за слово «плутанина». На їхню думку, організація намагається перекласти відповідальність на девелоперів, які нібито не зрозуміли задуму Unity. «Було б чудово, якби вони припинили говорити, що ми заплуталися. Якщо вже на те пішло, вся річ у надмірній ясності того, що відбувається», - написав Майк Бітел (Mike Bithell), засновник Bithell games.
На тлі того, що сталося, Європейська федерація розробників відеоігор (EGDF) закликала владу Євросоюзу розглянути дії Unity. За словами організації, запровадження збору за кількістю установок можна розцінити як антиконкурентну ринкову поведінку, яка зіпсувала репутацію Unity як надійного та передбачуваного партнера. Також EGDF запропонувала розробити закон щодо непорушних угод між юрособами. Він повинен забезпечити учасникам ринку достатній час для маневру, щоб вони змогли відреагувати на істотні зміни в умовах контрактів.
Нагадаємо, раніше було оголошено, що з 1 січня 2024 року вводиться збір за кожну установку тайтлів, в основі яких лежить двигун Unity. Як тільки гра переступить встановлені ліміти, її автори будуть змушені