Напевно, не багатьом знайома надшвидкісна гонка BallisticNG, але рішення її авторів добре ілюструє одну з нових тенденцій — розробники відмовляються від Unity.
Команда Neognosis випустила свою гру у грудні 2018 року. BallisticNG - духовна спадкоємиця серії гонок Wipeout. Тут також потрібно керувати кораблем з антигравітаційним приводом, щоб брати участь у надшвидкісних заїздах. Розробники отримали вкрай позитивні відгуки у Steam і вже кілька років вели розробку порту для Nintendo Switch, доки Unity все не зіпсувала.
Йдеться про нову систему монетизації, яку компанія вирішила вести спочатку для всіх творців. Пізніше в Unity схаменулися і пом'якшили умови, але цього виявилося недостатньо.
Neognosis
Команда продовжить підтримку ПК-версії BallisticNG і не збирається переносити її на інший двигун. Але для майбутніх проектів студія розглядає будь-які варіанти, окрім Unity.