Поки що інвестиції слабо себе виправдовують: за фінансовий рік, що завершився в червні 2024-го, виручка Xbox зросла лише на 5,8 % — значно нижче цільових 11 %. А у звіті за перший фіскальний квартал Microsoft ясно дала зрозуміти, що ігровий підрозділ взагалі не показав зростання, якщо прибрати з рівняння показники ActiBlizz.
70 мільярдів доларів за Activision Blizzard — це серйозні гроші, які «майки» можуть втратити в короткостроковій перспективі. Однак ставка Наделли на інтерактивні розваги має зіграти на довгій дистанції, якщо вдасться довести, що Game Pass є міцним джерелом доходу, вважає аналітик Майкл Петчер (Michael Pachter).
До речі про пташок. До угоди з ActiBlizz у Microsoft сподівалися розширити аудиторію Game Pass до 100 мільйонів осіб до 2030 року. За даними від лютого 2024-го, у сервісу 34 мільйони передплатників. Щоб дістатися до 100 мільйонів абонентів, база користувачів має збільшуватися на 40 % щороку. З урахуванням того, що зростання сповільнюється, шанси досягти цієї мети вчасно наближаються до нуля.
Великі студії не хочуть відправляти свої ігри в передплатні сервіси, бо переживають, що зароблять так менше, ніж продаючи тайтли за повну вартість. Та ж Activision Blizzard уникала підписок, але після угоди з Microsoft ухилятися більше не виходить. Також у The Information заявили, що більша частина ринку не особливо потребує Game Pass. Відразу кілька великих студій відмовилися від пропозиції «майків» розміщувати ігри в Game Pass в обмін на певні суми грошей.
Крім того, у Microsoft розраховували, що після купівлі Activision Blizzard розробники потягнуться орендувати хмарні сервери Azure. Однак навіть у ActiBlizz продовжують використовувати сторонні рішення від Amazon і Google.
Останнім часом ігровий