Напередодні Ubisoft в черговий раз відклала старт Skull and Bones, а також скасувала три неанонсовані ігри. Як пише Kotaku , невдалий 2022 пропалив дірку в бюджеті компанії, через що керівництво поспішає зменшити й інші витрати.
У середу Ubisoft провела позачерговий дзвінок з інвесторами і повідомила, що в минулому році продажі її продуктів виявилися значно нижчими за очікувані показники. Прогнозований збиток до березня 2023-го становитиме значні $537 мільйонів. Компанія вживе рішучих заходів, щоб залишитися на плаву. Сюди відноситься скасування згаданих вище неанонсованих проектів та скорочення витрат приблизно на $215 мільйонів протягом наступних двох років. Домогтися цього збираються у тому числі за допомогою звільнень та відмови від частини непрофільних активів.
У листі для співробітників глава Ubisoft Ів Гіймо (Yves Guillemot) попросив колег докласти зусиль, щоб повернутися до успіху. «Я також прошу кожного з вас особливо уважно і продумано ставитися до своїх витрат та ініціатив, щоб ми були максимально ефективними та ощадливими», – говорить послання керівника.
Нинішні та колишні співробітники компанії на умовах анонімності повідомили журналістам, що рішення керівництва вже набуло чинності. Наприклад, звільненим працівникам більше не шукають заміну, а контракти тих, хто зайнятий в Ubisoft на тимчасовій основі, почали продовжувати рідше. Крім того, співрозмовники поділилися, що ще восени американськими студіями Ubisoft пройшла хвиля скорочень. Якщо вірити представнику компанії, внаслідок цієї реструктуризації ліквідовано лише 27 робочих місць.
Тим часом Ubisoft сформувала додаткову команду у своєму паризькому офісі, щоб скоріше доробити Skull and Bones. Однак на чолі виробництва, як і раніше, стоїть Ubisoft