У червні Redfall отримала великий патч і хотфікс, але відтоді новин від Arkane Austin не надходило. Якщо вірити керівнику видавничого підрозділу Bethesda Піту Хайнсу (Pete Hines), студія не має наміру зупиняти підтримку шутера.
Нагадаємо, запуск у Redfall видався кошмарним — з усіх боків на проект сипалися негативні відгуки та критика. У вампірського бойовика проблеми практично у всіх аспектах: від технічного стану до прісного сюжету та порожнього відкритого світу. Навіть керівництво ігрового підрозділу Microsoft визнало тайтл невдалим.
У свіжому інтерв'ю Піт Хайнс пояснив, що Bethesda не вперше стикається з проблемними релізами. За його словами, компанія не відмовляється доводити подібні ігри до пуття через провальний старт.
Голова підкреслив, що Redfall - це все ще весела гра, яка завжди буде доступна у Game Pass. Розробники не кинуть займатися нею, виліплять з неї хороший продукт і додадуть обіцяний режим з 60 fps консольної версії. Однак Хайнс не повідомив, коли варто чекати на наступний патч для шутера.