Нещодавно Respawn викотила патч Star Wars Jedi: Survivor, в якому перелопатила режим продуктивності на PS5 і Xbox Series. За словами розробників, на консолях гра видає стабільні 60 fps. Експерт Digital Foundry вирішив перевірити це твердження. Нижче зібрали головні тези.
Зліва режим продуктивності після патчу, а праворуч – його версія на релізі.
Зліва режим продуктивності після патчу, а праворуч – його версія на релізі.
Ситуація з відображеннями після патчу (ліворуч) та на релізі (праворуч).
Якість відображень після патчу (ліворуч) та на релізі (праворуч).
У новому режимі продуктивності підлога стала матовою.
Приклад елементів інтерфейсу після патча (ліворуч) та на релізі (праворуч).
Мішанина з пікселів на релізі поступилася місцем чистішій картинці після сьомого патчу (ліворуч).
На думку фахівця Digital Foundry, нещодавній патч нарешті вирішив одну із найбільших проблем Star Wars Jedi: Survivor із режимом продуктивності на консолях. Гра виглядає приголомшливо навіть без трасування променів, а плавність того, що відбувається на екрані, тішить око. Макензі впевнений, що зараз найкраще грати в «Того, хто вижив» саме на консолях у 60 fps, оскільки на ПК такої можливості, як і раніше, немає. Однак у Respawn все ще є, що доробити у проекті.