У свіжому випуску подкасту GI Microcast глава порталу GamesIndustry.biz Крістофер Дрінг (Christopher Dring) обговорив минулі ігрові презентації. State of Play йому здалася слабкою, проте він все ж виділив один проєкт звідти - Astro Bot.
Журналіст не тільки викупав творіння Team Asobi в похвалі, а й згадав, що на виробництво гри пішло приблизно 3 роки. Над Astro Bot працювала команда з 60 осіб. Тією ж Astro Bot Rescue Mission для VR займалися 26 осіб протягом 18 місяців.
Крістофер Дрінг упевнений, що Astro Bot продасться набагато більшим тиражем, ніж багато хто очікує. І дякувати за це варто технодемці Astro's Playroom, яка поставляється разом із кожною PlayStation 5. «Якщо ви в неї пограли, ви знаєте, що вона приголомшлива. Думаю, вона покаже себе краще, ніж та ж Ratchet & Clank або Sackboy свого часу», - поділився Дрінг.
Припущення глави GamesIndustry.biz підкріплюється даними від IGN Playlist. Якщо вірити трекеру, Astro Bot посіла перше місце в рейтингу за кількістю додавань до списку бажаного серед усіх ігор, представлених у рамках літніх шоу 2024-го. На почесному п'єдесталі компанію їй склали DOOM: The Dark Ages і Gears of War: E-Day, яка опинилася на третьому рядку.
Реліз Astro Bot намічений на 6 вересня тільки для PlayStation 5. Передзамовлення вже відкриті — за стандартне видання просять 60 доларів. За словами керівника Team Asobi Ніколя Дусе (Nicolas Doucet), тайтл усе ще робить наголос на особливостях DualSense, але тепер команда немов трохи зробила крок назад. Наприклад, сенсорна панель контролера задіяна набагато менше, оскільки для її використання геймерам доводиться змінювати положення рук.