Минулого місяця Ubisoft анонсувала продовження Prince of Persia — платформер The Lost Crown. З цієї нагоди сайт TheGamer поспілкувався з батьком серії Джорданом Мекнером (Jordan Mechner). Нижче головне.
Одна з найяскравіших сторінок в історії Prince of Persia – трилогія The Sands of Time: для свого часу це були дуже видовищні 3D-екшени. Однак Мекнер згоден із рішенням студії Ubisoft Montpellier повернутися до коріння і зробити з «Принца» платформер — нішу дорогого блокбастера про сутички на мечах та паркур уже зайняла Assassin's Creed:
У 2020 році в Мережі виявилися кадри з Prince of Persia: Redemption — скасованої екшен-адвенчури в дусі «Пісків часу». За словами Менера, за минулі 13 років Ubisoft зробила кілька спроб воскресити франшизу, і він приклав руку до деяких проектів. Розробник задоволений тим, що саме The Lost Crown дожила до пізніх етапів виробництва, — Мекнер дуже подобається творіння Ubisoft Montpellier.
Крім того, творець Prince of Persia висловився про злощасний ремейк The Sands of Time. У 2020-му публіка рознесла анонсуючий ролик у пух і порох, змусивши Ubisoft відкласти реліз новинки. Спочатку грою займалися індійські студії, проте потім керівництво дало проект монреальському підрозділу. На думку Мекнера, зміна авторів пішла ремейку на користь:
Дебютний показ The Lost Crown теж зустріли в штики: далеко не всім глядачам сподобалися головний герой Саргон і спірне музичне супроводження — замість східних мотивів у трейлері звучить реп. Мекнер вважає, що негативні відгуки це абсолютно нормально:
Prince of Persia: The Lost Crown запуститься 18 січня 2024-го на ПК (Ubisoft Store, EGS), PlayStation, Xbox та Nintendo Switch.