У своєму щотижневому блозі генеральна директорка студії Colossal Order Марііна Галлікайнен (Mariina Hallikainen) поділилася планами щодо поліпшення Cities: Skylines II і звернула увагу на зростання токсичності в ком'юніті гри.
Конкретних прикладів у тексті немає, але, очевидно, що гравці скаржаться в першу чергу на низьку продуктивність, яка не дозволяє будувати міста з великим населенням.
Нижче — думка директора Colossal Order з цього питання.
Маріїна Халлікайнен
Також у блозі сказано, що через кілька тижнів редактор буде готовий до закритого бета-тестування. Розробники досі не вирішили проблему з імпортом користувацьких ассетів — цієї функції не буде в першій версії інструментарію, але її додадуть пізніше. Зате гравці та модороби за допомогою редактора зможуть вносити зміни до коду і створювати карти.
Незабаром має вийти черговий патч із виправленням помилок і правками оптимізації. Останню латочку гравці отримали в середині грудня, де всім пішоходам нарешті додали моделі різного рівня деталізації (LOD). Про дату релізу на консолях поки немає нових даних — чекаємо навесні 2024-го.