Розробники з Dambuster Studio завітали у гості до Game Informer, щоб відповісти на 86 швидких питань про Dead Island . Більша частина їх складена з гумором, тому відповіді несуть у собі не так багато корисної інформації. Однак серед них затесалася розповідь про незвичайну систему навичок.
У першій Dead Island кожен з персонажів мав своє дерево умінь, однак у сіквелі команда пішла іншим шляхом. «У нас буде колода навичок, що ще краще!» — з гордістю сказала Аїша Хан (Ayesha Khan), провідний наративний дизайнер. Вона назвала цю особливість одним із головних нововведень проекту.
За словами творчого директора Джеймса Уоррелла (James Worrall), колода є набір осередків для різних здібностей. Геймери зможуть комбінувати карти та міняти білд персонажа буквально на льоту. Наприклад, у боса імунітет до екіпірованої навички, і ніщо не завадить гравцеві вибрати найкращу карту серед бою. «Ви можете піти на ризик, зібравши якийсь набір умінь. Це рішення може як окупитися, так і не працювати», — пояснив Уоррелл.
Також серед відповідей промайнули такі кумедні (і не дуже) факти:
Dead Island 2 стартує 28 квітня на ПК (Epic Games Store), PlayStation та Xbox.