За традицією Rockstar Games Grand Theft Auto VI спершу відвідає тільки консолі. Але чому ПК-бояри змушені чекати? Відповідь на це питання спробував дати Майк Йорк (Mike York) — колишній «рокстарівець» із масачусетського підрозділу, який доклав руку до GTA V та Red Dead Redemption 2.
Як першопричину аніматор навів поширеність консолей PlayStation.
Майк Йорк
Як Йорк вперше дивився трейлер GTA VI.
Для прикладу Йорк розповів про виробництво п'ятої GTA. Версії для PS3 і Xbox 360 розроблялися одночасно, проте саме з консолі Sony команда намагалася вичавити все можливе заради відмінної продуктивності. «На той момент начинка у PS3 була краща, <…> тому ми вклали більше сил у цей порт», — заявив девелопер. Нагадаємо, GTA V вийшла на сьомому поколінні в 2013 році, реліз на PS4 і Xbox One стався в листопаді 2014-го, а на ПК вона дісталася тільки в квітні 2015-го.
Друга і основна причина затримки ПК-версії — особливості її виробництва та тестування. Коли руки фахівців доходять до комп'ютерного варіанту, відразу з'являються ідеї для покращення проекту. Наприклад, тепер у розпорядженні більше пам'яті — це можна використовувати, щоб накинути ефектів, додати ще героїв у кадр і так далі.
Однак набагато більше часу йде саме на оптимізацію гри для різних систем. Якщо у консолей в основному одна і та ж архітектура і відеокарта, то на ПК комбінацій елементів безліч.
Майк Йорк
Розробник пригадав кошмарний ПК-порт Batman: Arkham Knight — приклад того, якщо випустити не до кінця відполіровану гру з безліччю складних систем. На думку Йорка, якщо би на оптимізацію витратили трохи більше часу, підсумковий результат вийшов би набагато краще.
Що до GTA, у Rockstar Games просто немає стільки людей і ресурсів, щоб одночасно займатися версіями для