Днем раніше на Xbox Series і в Microsoft Store відкрилося передзавантаження Starfield. За цей час любителі поколупатися у файлах ігор вже змогли пройтися по творінню Bethesda. Якщо вірити інформації одного з датамайнерів, космоопера потоваришували лише з технологією масштабування від AMD.
Про своє відкриття в екс-твіттері повідомив користувач із ніком Sebastian Castellanos. Він покопався у файлах ПК-версії і не виявив жодних слідів апскейлерів DLSS та XeSS. Можливо, підтримку технологій від NVIDIA та Intel завезуть у патчі першого дня або колись пізніше.
«Переглянувши файли Starfield із попереднього завантаження, я не знайшов жодного сліду підтримки DLSS/XeSS. Якщо це правда, думаю, Bethesda і AMD зіштовхнуться з хвилею невдоволення (через те, що вони так і не підтвердили, чи блокують технології від конкурентів у спонсорованих іграх)».
Але, швидше за все, гра обійдеться лише FSR, оскільки Bethesda зробила комп'ютерну версію Starfield у партнерстві з AMD. Схожий випадок пов'язаний із Star Wars Jedi: Survivor - Respawn уклала партнерську угоду з AMD, тому гра все ще не підтримує DLSS та XeSS. Тим часом у проектах, виконаних у співпраці з NVIDIA, часто зустрічаються альтернативи від AMD та Intel.
Багатьох засмутила звістка про відсутність DLSS і XeSS у Starfield, оскільки найчастіше апскейлер від NVIDIA показує себе краще, ніж FSR. «Скажу так, FSR 2 не така гарна, як DLSS/XeSS. Є безліч людей з відеокартами, які підтримують згадані технології масштабування, і залишати [користувачів] з одним-єдиним інструментом, який поступається іншим, — це таке собі імхо», — нарік датамайнер.
Також датамайнери встигли розкопати список досягнень Starfield, перелік умінь, назви композицій та інше. Космічна RPG стартує на ПК (Steam, Microsoft