Фахівці Digital Foundry присвятили презентації рольової гри Starfield спеціальний випуск свого подкасту. Алекс Баталія (Alex Battaglia) і Джон Ліннеман (John Linneman) пройшлися основними технічними та графічними аспектами гри, а також пояснили, чому обмеження в 30 fps піде проекту на користь.
На пустках планет продуктивність залежить від відеокарти.
У великих містах продуктивність залежить від центрального процесора.
Джон і Алекс відзначили, що точніші висновки вони зможуть зробити тільки після виходу Starfield. Поки що гра виглядає дуже багатообіцяюче. А якщо розробники зможуть забезпечити стабільний фреймрейт при стелі 30 fps, то гравці на консолях не відчують себе обділеними.
Starfield вийде 6 вересня на ПК (Steam, Microsoft Store) і Xbox Series і буде доступна за підпискою Game Pass. Підтримки російської мови у проекті немає.