Інвестори звернули увагу на хитання ігрового напряму Warner Bros. і поставили керівництву відповідні запитання. Бос компанії Девід Заслав (David Zaslav) і президент ігор і стримінгу Жан-Бріак Перретт (Jean-Briac Perrette) заявили, що продовжать розвивати підрозділ. Також вони підкреслили важливість умовно-безкоштовних тайтлів і згадали можливість видачі ліцензії на використання франшиз сторонніми студіями. Мовляв, уже вишикувалася черга з охочих попрацювати над іграми за інтелектуальною власністю WB.
Девід Заслав
Щодо фрітуплея, Перретт упевнений, що подібні проєкти можуть допомогти ігровому напряму витримати баланс. Індустрія рухається циклами, які продиктовані часом розробки, - на створення інтерактивних розваг зазвичай іде по три-чотири роки. Проєкти з тривалою підтримкою мають зняти тиск зі студій, які готують преміальні тайтли. З цієї причини Warner Bros. і придбала команду Player First Games, відповідальну за умовно-безкоштовну MultiVersus.
Наступною великою грою Warner Bros. стане проєкт про «Чудо-жінку» від Monolith Productions і WB Games Montréal. Компанія підтвердила, що цей тайтл не є фрітуплейним.