Група дослідників з Google зробила прорив у нейромережевих технологіях: ШІ зміг успішно та якісно імітувати Doom – тобто фактично відтворити гру без традиційного ігрового рушія.
Основні моменти:
Як пишуть дослідники, симуляція в GameNGen не є абсолютно точною, проте нейромережа показала, що справляється зі складними відеоігровими завданнями: коректно відображає броню і здоров'я, дозволяє атакувати ворогів, пошкоджувати об'єкти і відчиняти двері, а також пам'ятає стан гри протягом тривалого часу.
Втім, значні обмеження все ж таки існують. Наприклад, у GameNGen обмежена пам'ять: вона має доступ до трьох секунд історії і змушена компенсувати це іншими методами — скажімо, «підглядати» кількість здоров'я на своєму екрані. Крім того, складніші ігри GameNGen поки не під силу.
На думку дослідників, GameNGen (або інші схожі моделі) допоможуть знизити складність розробки, тому що необхідні зміни можна буде описувати простими словами або зображеннями, не вдаючись до заплутаного інструментарію. Або, скажімо, нейромережа зможе швидко створювати грабельну версію рівня на основі лише кількох кадрів.
Автори GameNGen роблять у своїй статті наступний висновок: