Banana - новий феномен Steam, де все, що ви робите — це клікаєте на банан. Однак гра впевнено набирає онлайн і б'є рекорди — очевидно, завдяки інтеграції з торговим майданчиком.
На момент написання новини кількість гравців у «Банані» становила 830 000 осіб. Вище було тільки у Counter-Strike 2 - 1 030 000 осіб. Крім того, показників «Банана» вистачило, щоб він застовпив собі місце в топ-10 пікового онлайну за всю історію Steam:
Злетівши на дев'яту сходинку, «Банан» витіснив із топ-10 Baldur's Gate III - її максимальним результатом було 875 000 гравців.
У чому секрет «Банана»? Мабуть, у тому, що кожні три години в грі вам випадає скін. Скіни пов'язані з торговим майданчиком Steam — тобто їх можна продавати. Сама по собі гра безкоштовна — тобто це халявний генератор «грошей» для гаманця Steam.
Гроші, втім, невеликі: більшість скінів коштує по три центи. Є й дорожчі, але, судячи з кількості лотів на торговому майданчику, випадають вони набагато рідше. Крім того, у «Банана» є офіційне співтовариство в Discord, де регулярно вигадують і вводять у гру нові скіни, що теж впливає на економіку торгового майданчика.
Загалом «Банан» схожий якщо не на шахрайство, то на сумнівний обхід правил Steam: гри там майже немає, контенту мало (і це якщо ми вважаємо скіни за контент), а аудиторія набилася тільки завдяки «безкоштовним» грошам (і, ймовірно, ботам, які часто заводяться в іграх, де можна отримати платні предмети нахаляву — наприклад, картки в безкоштовних роздачах).
При цьому розробники, найімовірніше, заробляють на «Банані» досить серйозні суми: вони отримують відсоток від кожної угоди на торговому майданчику. Багато угод (навіть якщо вони по три центи) — багато прибутку розробникам.
Valve ситуацію поки що ніяк не коментувала.