З моменту, коли Лара Крофт вперше потрапила в засніжені гори Перу, минуло майже 30 років. Щоб нове покоління геймерів змогло доторкнутися до класики, Aspyr готує ремастери трьох перших частин Tomb Raider. Команда розповіла про їхні особливості в блозі PlayStation.
Щоб залишити можливість переключитися на графіку з PS1 у будь-який момент, Aspyr використовувала оригінальні рушій і вихідний код. Завдяки цьому «кожен стрибок, секрет, противник і головоломка» залишилися такими ж, якими їх задумувала команда Core Design. Чим ще порадує набір ремастерів:
У Лари червоніють щічки на морозі!
Іконки трофеїв.
Aspyr не вперше береться за Tomb Raider. Шлях студії переплевся з франшизою 1998 року, коли вона видала порт Tomb Raider II для комп'ютерів Mac. Aspyr займалася серією до 2003-го, коли вийшла Tomb Raider: The Angel of Darkness, — остання гра про розкрадачку гробниць від Core Design. За словами Кріса Башаара, студія давно хотіла знову попрацювати над Tomb Raider і впродовж кількох років шукала правильний баланс між збереженням старого і модернізацією. Щойно бачення було готове, колектив звернувся з пропозицією до Crystal Dynamics — та дала добро.
Оцінити працю команди в Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft вийде на ПК (Steam, GOG, Epic Games Store), PlayStation, Xbox і Nintendo Switch у день народження міс Крофт — 14 лютого.