74-річний культовий режисер Джон Карпентер (John Carpenter) славиться своєю любов'ю до відеоігор. В інтерв'ю AV Club автор «Щось» і «Хеллоуїна» розповів, у які проекти грав останнім часом і чому він засмутився в The Last of Us Part II.
Інтерв'юер зауважив, що Карпентер подобаються ігри з відкритим світом. Режисер відповів, що у них його приваблює свобода дій. У той же час він знаходить час і на Crash Bandicoot з Ratchet & Clank - йому сподобалася Rift Apart.
Режисер не чув про Elden Ring, зате висловив бажання написати музику для якоїсь гри (кінодіяч — автор саундтреків для багатьох своїх фільмів, наприклад «Втеча з Нью-Йорка» та «Хелловін 2»).
Карпентер знає, що образ Соліда Снейка в Metal Gear Solid Х ідео Кодзима (Hideo Kojima) частково запозичив у Змія Пліскіна з «Втечі з Нью-Йорка». Кінематографіст не проходив MGS , але дивився, як грав син.
Режисерові дуже сподобалася Assassin's Creed Valhalla. Він сказав, що йому полюбилися ранні частини серії:
Для Джона Карпентера в іграх найголовніше це геймплей. За його словами, все інше не має значення. Він гратиме в гру з поганим дизайном, але гарним ігровим процесом. У той же час йому більше до вподоби сучасні проекти:
Журналіст нагадав, що режисер почав грати з Sonic The Hedgehog та запитав, до яких ще старих ігор Карпентер любить повертатися. Він відповів, що часом переграє в першу Jack & Daxter від Naughty Dog. Тут же постало питання про The Last of Us:
Швидше за все, режисер має на увазі момент прибуття до Сіетлу, коли Еллі потрібно відчинити ворота. Naughty Dog помітила труднощі Карпентера і порадила йому включити внутрігрові підказки у меню.
Кінодіяч не чув про зйомки серіалу з гри. Саму ідею він назвав «неймовірною» та зазначив, що «Чорнобиль», над яким працював