У деяких іграх музика змінюється залежно від ситуації. Activision вирішила піти далі і зробити так, щоб саундтрек не просто підлаштовувався під геймплей, а був унікальним для кожного гравця.
Компанія подала заявку на реєстрацію патенту. Він називається «Системи та методи динамічного створення та модуляції музики на основі ігрових подій, профілів гравців та/або реакцій гравців».
Іншими словами, штучний інтелект на ходу складатиме саундтрек, який залежить від безлічі факторів. Серед них рівень майстерності гравця, його манера пересування та удачі/невдачі в конкретний момент.
Насамперед патент розрахований на мультиплеєрні ігри.
У патенті говориться, що гнучка кастомізація всього і вся в сучасних іграх часто оминає музику:
Мета динамічного ІІ-саундтреку — не лише підвищити занурення у гру, а й мотивувати користувача грати краще.