VFX-художник Bossa Studios (Surgeon Simulator, I Am Bread) розповів у твіттері, що багато розробників відчайдушно намагаються домогтися скасування обов'язкового випуску своїх проектів на Xbox Series S. Іен Маклюр (Ian Maclure) поділився цим у ході дискусії про те, чи обмежує молодша консоль можливості цілого покоління.
На думку досвідченого ігрового журналіста Джеффа Герстманна (Jeff Gerstmann), цей аргумент не спроможний, оскільки розробникам потрібно заразом робити версії для ПК, де вже є «широкий спектр конфігурацій». Маклюр парирував це тим, що багато хто вже пройшов один цикл виробництва для Series S, і для них приставка стала каменем на шиї, тому повторювати такий досвід ніхто не хоче. Як зазначив VGC, Маклюр приховав твіти після публікації.
Співробітник Rocksteady раніше заявляв, що Gotham Knights буде працювати тільки при 30 fps у тому числі через необхідність оптимізації для Series S. А член Digital Foundry у травні говорив, що розробники скаржилися йому на роботу з приставкою, називаючи її «білью».