«Кінець пригоди» — так Американ МакГі (American McGee) озаглавив пост з новиною про припинення роботи над Alice: Asylum. У тому ж посланні він заявив, що «досяг кінцевої точки» не тільки в серії Alice, але і у виробництві ігор загалом.
Нагадаємо, за підтримки Electronic Arts Макгі створив дві частини American McGee's Alice — екшену про головну героїну казки Льюїса Керрола (Lewis Carroll) у більш похмурій та жорстокій версії Країни чудес.
На прохання фанатів у 2017 році девелопер взявся накидати ідеї для триквела, щоб представити їх видавцеві, – права на франшизу належать саме EA. Пізніше це вилилося у значну «Біблію геймдизайну» Alice: Asylum, на 414 сторінках якої Макгі разом з командою розписав своє бачення третьої частини. Матеріал вийшов у лютому 2023-го і доступний усім бажаючим безкоштовно.
Цей трактат гейм-дизайнер доклав до опрацьованого плану виробництва, коли вкотре вирушив на переговори з EA. За підрахунками Virtuos Games, яка могла стати партнером і зайнятися розробкою гри, на створення триквела знадобилося б 50 мільйонів доларів. Через кілька тижнів EA дала відповідь, що стосується фінансування та ліцензування Alice: Asylum.
Американ МакГі
У результаті Макгі заявив про заморожування проекту та його сторінки на Patreon. Весь опублікований контент збережеться, але команда зупинить збір пожертвувань і згорне свою діяльність за препродакшеном Alice: Asylum. За словами розробника, колектив вичерпав усі можливості для створення нової пригоди Аліси, а з такою реакцією від EA далі проект розвивати не вдасться.
Американ МакГі подякував своїм колегам і шанувальникам, а також заявив про завершення кар'єри в ігровій індустрії. Він зізнався, що у нього не залишилося сил та ідей, щоб продовжувати боротися за створення