Розробники з Remedy — великі любителі зйомок із живими акторами: подібні кадри в тому чи іншому вигляді є у всіх знакових проектах студії. Не стане винятком і Alan Wake II.
У попередній грі Remedy, бойовику Control, реальні зйомки органічно вбудовані в 3D-графіку завдяки постобробці. Розмовляючи з журналом PLAY, творчий керівник Alan Wake II Сем Лейк (Sam Lake) розповів, що цього разу команда розвинула цю ідею і пішла «набагато далі».
Під час зйомок Remedy експериментувала із подачею. Наприклад, в одній із сцен автори встановили призму біля об'єктиву камери, щоб створити ефект калейдоскопу. А для епізоду з відтінком сюрреалізму на лінзу нанесли гель для волосся.
Нагадаємо, у першій половині 2010-х Remedy планувала поєднати Alan Wake II із серіалом. У результаті компанія реалізувала задум в іншому екшені - Quantum Break де геймплей чергується з переглядом шоу.
Реліз другого «Алана Уейка» заплановано на 17 жовтня. Платформи — ПК (Epic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series.