Колишній генеральний менеджер BioWare Аарін Флінн (Aaryn Flynn) дав інтерв'ю журналу Edge. Розробник згадав про багатостраждальну серію Dragon Age і розповів, де франшиза, на його думку, звернула не туди.
Почав Флінн здалеку — з Neverwinter Nights. Класична RPG BioWare славилася багатим моддерським інструментарієм — у студії хотіли, щоб кожен користувач міг створити власну пригоду.
Під час розробки Dragon Age: Origins перед авторами постало питання: що важливіше — створити велику сюжетну RPG чи підготувати своєрідну платформу для модів? У результаті колектив таки забезпечив гру інструментарієм і зумів зацікавити ентузіастів.
Dragon Age II отримала більш прохолодний прийом загалом і серед моддерів зокрема. Ситуація погіршилася із запуском третьої гри - "Інквізиції": BioWare переключилася на двигун Frostbite, а він відомий слабкою підтримкою модів.
Як пояснив Флінн, у компанії сподівалися, що зміна двигуна спростить взаємодію між командами, які до цього використовували різні технології. В ім'я уніфікації розробники пожертвували родзинкою Dragon Age, вважає екс-керівник:
В даний час Флінн очолює студію Inflexion Games, яка працює над симулятором виживання Nightingale. Що стосується BioWare, то вона все ніяк не розродиться наступними Mass Effect і Dragon Age.