Система чайових поширена в системі обслуговування. Якщо клієнту сподобався сервіс, працівник може розраховувати на чайові. Колишній президент Blizzard Майк Ібарра (Mike Ybarra) висунув ідею запровадити щось подібне і в ігровій індустрії.
За словами Ібарри, деякі одиночні тайтли справляють настільки незабутнє враження, що він хотів би додатково підтримати розробників грошима.
Майк Ібарра
У тому ж посланні колишній керівник Blizzard припустив, що більшості ця ідея не сподобається, а також згадав, що «люди вже втомилися давати на чай у всіх інших сферах». Ідеться про те, що в тих же США обов'язково потрібно залишати чайові, оскільки вони становлять частину заробітку офіціантів, покоївок та інших працівників сфери сервісу. Однак часом ситуація доходить до абсурду — віддячити грошима просять навіть автомати самообслуговування. У випадку з відеоіграми такого тиску на клієнта бути не повинно, уточнив Ібарра.
У коментарях знайшлося багато людей, які висловилися проти такої ідеї, оскільки пожертвування, найімовірніше, просто осядуть на рахунку видавця. «Давайте влаштуємо благодійну акцію на допомогу великим компаніям, щоб підтримати „розробників“. Усе фінансове навантаження ми, звісно ж, як зазвичай, перекинемо на плечі споживачів», — написав один із незадоволених.
Треті ж вважають, що якщо гра настільки сильно сподобалася, її можна подарувати другу або придбати на іншій платформі. «Я купив безліч ігор уже після того, як пройшов їх у Game Pass. Це мій спосіб показати, що мені сподобався продукт», — твітнув один з учасників дискусії, запропонувавши ще один варіант як віддячити девелоперам.