Кінська галоп у Dragon Age: Inquisition – не те, чим здається. Страшну таємницю у своєму твіттері розкрив Джон Еплер (John Epler) – творчий керівник Dragon Age: Dreadwolf.
За словами Еплера, прискорення під час верхової їзди – ілюзія. Насправді, коли ви натискаєте кнопку «спринту», у грі лише змінюється ракурс камери та з'являються смужки, що зображують, ніби скакун мчить у весь опер. Насправді ж швидкість коня не змінюється. Виною тому двигун Frostbite, який не міг підвантажувати локації досить швидко.
Як згадує Еплер, під час виробництва «Інквізиції» він витратив три дні на те, щоб створити відчуття, що кінь вміє розганятися. «Я ніс вантаж провини роками. Вина — це океан, і мені набридло тонути», — пожартував розробник.
Що стосується Dragon Age: Dreadwolf, то в неї поки немає ні дати релізу, ні списку платформ.