Шутер Remnant II вже піднявся на вершину чарту Steam і збирає на ПК дуже позитивні відгуки. Тим часом Олівер Маккензі (Oliver Mackenzie) із команди експертів Digital Foundry оцінив графіку та продуктивність гри на консолях.
Насамперед варто відзначити, що автори Remnant II використовували у грі технологію Nanite, яка з'явилася разом із Unreal Engine 5. Ця система відповідає за візуалізацію геометрії оточення. Завдяки Nanite об'єкти у грі виглядають деталізованими як при близькому розгляді, так і на дальній відстані. Також виключається знаменитий ефект «підвантаження текстур» на ходу, коли деталізація об'єктів на рівні змінюється прямо на очах.
Однак розробники з Gunfire Games відмовилися від технології Lumen та рейтрейсингу для створення освітлення у грі та тіней. Тим не менш, девелоперам вдалося зробити ці аспекти гри привабливими. Маккензі звернув увагу, що карта тіней зроблено таким чином, що вони зберігають свою чіткість та деталізацію незалежно від відстані.
Олівер задоволений загальним виглядом гри, але вона має кілька неприємних проблем. Місцеві кат-сцени виконані бідно, у них немає екшену, бойової хореографії чи чогось дивовижного, а скупа лицьова анімація одразу привертає увагу. В одній із таких сцен гра чомусь показала тіні в дуже низькій роздільній здатності. А на PlayStation 5 є неприємний баг із графічними «артефактами» на першому кадрі ролика після запуску.
Графічні «артефакти».
Режими в грі відрізняються дальністю промальовування тіней, щільністю листя та іншими налаштуваннями.
Олівер вважає Remnant II привабливою грою. Йому сподобалося, як розробники реалізували оточення із системою Nanite. Їм також вдалося створити якісне освітлення, візуально цікавих ворогів та плавні анімації для персонажів