Виконавчий директор Sony Кенітіро Йосіда (Kenichiro Yoshida) поділився думкою про хмарний геймінг в інтерв'ю Financial Times. Керівник вважає, що галузі доведеться вирішити ще безліч проблем, перш ніж «хмара» зможе скласти реальну конкуренцію звичним способам насолоджуватися іграми.
Йосіда зазначив, що компанія продовжить вивчати «хмару», щоб скоротити потенційні ризики, пов'язані зі зсувом у бік хмарних технологій.
Канітіро Йосіда
На думку керівника, головним лихом хмарного геймінгу є затримка — час, який потрібно грі на обробку сигналу від користувача. Також компанії намагаються оптимізувати витрати, пов'язані із технологією. Наприклад, більшу частину дня сервери не діють, а основне навантаження припадає лише на вечірні години. Якщо вірити Йосіді, Sony використала «тихий час», щоб тренувати гоночний ШІ Gran Turismo Sophy перемагати людей у Gran Turismo.
Нагадаємо, раніше бос PlayStation Джим Райан (Jim Ryan) заявив, що ігровий підрозділ має великі плани на «хмару». Компанія розкриє їх уже найближчими місяцями.