Інсайдер Том Хендерсон (Tom Henderson) запустив новий портал Key To Gaming і щоб видання набуло популярності, опублікував там свіжі подробиці про консоль PlayStation 5 Pro.
Згідно з інформацією анонімних джерел журналіста, прокачена версія має робочу назву Trinity. Sony в цьому сенсі продовжує дотримуватися традицій: під час розробки PS4 Pro в кулуарах називалася Neo, а PS VR — Morpheus.
Розробники ігор повинні отримати девкіти PS5 Pro вже до кінця листопада цього року. Поки що компанія проводить закриті презентації, демонструючи покращення. І вони мають що показати.
Джерела не змогли повідомити всі технічні деталі, але вказали, що графічний чіп консолі матиме 30 блоків Workgroup Processors (WGP). У PS5 цей показник не вище 18. Для порівняння у чіпа відеокарти Radeon RX 6700 XT – 20 WGP, а у Radeon RX 6900 XT – 40 WGP.
Також власники версії Pro отримають швидше оперативну пам'ять зі швидкістю передачі даних 18 000 МТ/с. Yе плутати з тактовою частотою. Йдеться про мегатрансфери за секунду.
Творці хочуть досягти високого і стабільного FPS при роздільній здатності 4K. Для картинки з роздільною здатністю 8K створять «режим продуктивності», також консоль отримає прискорений рейтрейсинг. Аналітик Benji-Sales вважає , що Sony може застосувати технологію, запатентовану в 2022 році. У документі інженер Марк Черні (Mark Cerny) пропонує перекласти частину важких обчислень трасування променів із завантажених плечей графічного процесора на новий апаратний блок. Так пропонується підвищити швидкість відображення рейтрейсингу в реальному часі.
Джерела Хендерсона розповіли, що розробка PS5 Pro розпочалася у 2022 році. І навряд чи компанія випускатиме ще апгрейди поточного покоління консолей. Швидше інженери займуться після створення