Вийшла Lords of the Falle — гра мрії для її видавця, з якою CI Games носилася майже десять років. Амбіції були великі, але перші показники поки що не відповідають: рецензенти зустріли Lords of the Fallen не позитивними відгуками.
Статистика з огляду від преси на момент написання новини:
Як завжди вибрали три висновки з різними оцінками — вищими за середні, близькі до середньої і нижче середньої.
У всіх рецензіях скаржаться на технічні проблеми — і на ПК, і на консолях. Наприклад, автор Eurogamer на PS5 часто стикався з «заїканням», текстурами, що повільно провантажуються, і надто розмитими візуальними ефектами, а також «практично неграбальним» фреймрейтом у місцевому замку. Для прес-версії встигли випустити патч, що виправляє гальма в цій локації, але грубе виправлення — розробники просто замкнули ворота, відрізавши половину замку.
Автор IGN грав на найпотужнішому ПК (Ryzen 9 7950X3D і GeForce RTX 4090), але теж скаржиться на страшні гальма: іноді вони були настільки серйозними, що починали боліти очі, персонаж ловив нечесну шкоду або гинув партнер у кооперативі (у мультиплеєрі).
Найчастіше у рецензіях повторювався тон PC Gamer — мовляв, особливість із двома світами справді цікава, іноді Lords of the Fallen видає дуже мальовничі види, але технічні проблеми жахливі, а весь закладений потенціал не розкритий до кінця.
Реліз Lords of the Fallen відбудеться завтра, 13 жовтня, на ПК, PlayStation 5 та Xbox Series.